Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Nina Nord - 15 mars 2008 15:55

Vet inte med ord att beskriva det vi nu upplever. Har aldrig nagonsin varit med om liknande och jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat forestalla mig att det kunde vara sa har bra! Helt mallos.


Har precis nyss kommit hem fran ett stort kopcenter som heter Lotus, i klass med gamla IKEA (sa ni som kommer ifran sundvall vet pa ett ungefar). Tog cirka 25 minuter med tuktuk och vi fick se mycket pa vagen. Chaffisen tog en sk. shortcut bara for att han ville slippa snutarna som stod langst stora vagen. Sa vi sag ananas-plantage, gummitrad och alla skjul som de stanckars Thaiarna bor i.

Fanns iaf ratt okej med klader men kanns lite tart att shoppa upp alla slantarna pa bara 4e dgn. Battre att vanta tills vi komme tillbaka till Patong Beach sa man vet hur mycket man har kvar att handla for..hehehee..


Just nu ligger Patrik o resten av ganget nere pa soldynor pa standen vid en reggae-bar o dricker drinkar o pilsner. Vi var dar igar ocksa och det ar helt otroligt najs. Spelar bara Reggea och supertrevlig personal. Serverar grillade majs, grillspett o allt mojligt gott tilltugg. Fast lite patanda (read stoned) e dom nog allt.. hehe.. Men riktigt mysigt. KAN INTE BLI BATTRE!

Tank er sjalva att ligga pa stranden och bli uppassade. Och inte behova ha med sig tjocktroja osv. Ligger i short o linne mitt i natten!


Nu har jag 13 min kvar pa tiden o maste hinna med att kolla mina mail o svara pa de viktigaste.

Klockan ar nu 22.06 har i thai.. Sugen pa mat borjan man bli a. Vi ater allt nu for tiden. Magen ar stabil... Fast de brukar den iofs vara den har tiden o. Brukar inte vara forran de sista dgr som man blir lite risig..


Okej., adois bambinos.. Tjing Tjong


Av Nina Nord - 15 mars 2008 09:48

Nu kommer den forsta bloggningen fran thailand!
Galet varmt o vi vill inte aka hem.


Var i Phuket de 2 forsta dagarna. Bodde vid Patong beach. Det var bara kacka sa vi ar nu i Krabi Ao-- Nang. Bor i bungalow.

HELT PERFEKT!

Har inte shoppat na mycket alls. En ed hardy tischa a en abercrombie keps. Men mer blir det nog ikvall da vi nu snart ar pa vag till ett stort kopcenter,


Ar med 2 andra par har och nu ropar SINGHAN! Bira bira bira..

Mar super o lovar att blogga mer senare idag..



PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards