Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Nina Nord - 17 mars 2008 06:58

Kan borja med att skriva att jag fullstandigt struntar i hur det gar i hockeyn ;) Har full koll pa det men inte mycket mer.. hehe.. Skulle jag vara hemma sa skulle det svida en del men just nu rycker jag mest pa axlarna..faktiskt.. :)


Har precis vart pa grann-hotellet och atit en brunch. Battre mat dar an pa varat hotell, sager dom som vet. Blev friterade jatterakor och varrullar. Mumma i Nina-mage de.


Vadret ar en anings svalare an tidigare men det gor ingeting. Maste anda vara over 30 i skuggan. Ska snart ner och bada pa aonang beach. Ska bara vanta tills P e klar pa toaletten. Allt ar som vanligt alltsa.


Igar var vi in till aonang stad och kakade o drack. Drack hur mycket som helst. Hander ingenting knappt. Igar blev det en HINK rom och cola + 3 gin och tonic. Satt inne vid en liten horgata och kikade pa folk..haha.. Sedan blev det en svang in pa en rock pub med live musik. Var trevligt.


Nu ar det dax att dra ner till havet och simma lite i det tokssalta vattnet.


Klockan ar nu 13.02


Puss till alla mina nara och kara. Langtar inte det minsta efter er.. hehe ;)


This is Nina in Thai signing out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards